Kralj electro-swinga pokorio Zagreb
Foto: Parov Stelar Band @ Zagreb, credit: Filip Bušić

Kralj electro-swinga pokorio Zagreb

Iako realno nije bitno da Parov Stelar bend voli Hrvatsku, što se u nekoliko navrata iz njihovih gesta i riječi lako moglo iščitati, svejedno ti je toplo oko srca kad osjetiš tu povezanost i očito se zbog iste već godinama vraćaju baciti nas u plesnu ekstazu.

Foto: Cleo Panther, credit: Filip BušićFoto: Cleo Panther, credit: Filip Bušić

Koncert je počeo planski u 22 sata, vrlo jasno upućujući da će biti glasno, scenski dojmljivo i glazbeno vrlo profesionalno odrađeno. Parov Stelar je umjetničko ime producenta elektronske glazbe koji ima svoju DJ poziciju ala bina na bini. Pravim imenom Marcus Fuereder kao takav je oko sebe okupio jaka glazbena imena, vokalisticu Cleo Panther, te instrumentaliste trube, trombona, saksofona, gitaristu i bubnjara.

Foto: Parov Stelar Band, credit: Filip BušićFoto: Parov Stelar Band, credit: Filip Bušić

Zvuk koji stvaraju je nedvojbeno bolji nego na studijskim snimkama samo zato što je uživo izražajniji i siroviji. Sinoć smo na jednom mjestu mogli čuti elektro swing, jazz, brass, house i trance. Cleo kao vokalistica osim što odlično pjeva ima scensku figuru te uspijeva okupirati cijelu prostoriju svojom pojavnošću. Svojom osobnom pričom da je podrijetlom iz Hrvatske još nam se malo više uvukla pod kožu, što nam je bio itekako dobrodošli moment kada je već lagano nastupio prvi val umora od plesa.

Foto: Parov Stelar Band, credit: Filip Bušić

Samopouzdani mladići koji sviraju trubu, trombon i saksofon radili su čuda, barem je tako izgledalo iz pozicije laika i promatrača. Zvuk je bio precizan i čist, a tonovi kao da su nas zavukli u dvadesete na Gatsbijevu zabavu. Dečki su scenski osviješteni, i taman čine ravnotežu sa stabilnim Stelarom na vrhu i statičnim bubnjarom te vrlo opuštenim, ali "ukopčanim" gitaristom. On je pak imao svoj moment kad su svirali "Mama Talking" koja je izvedena drugačije (čitaj:bolje) od studijske verzije, s produženim uvodnim instrumentalnim dijelom. Kod publike su najjače odjeknule očekivano "All Night" i "Clap Your Hands".

Foto: Parov Stelar Band, credit: Filip Bušić

Vizualni dio se nikako ne smije zaboraviti. Ukupni scenski dojam je čista desetka, svi vizualni elementi što su dopirali s video zidova su bili točno u središtu promatrača. Osim vizualne i glazbene usklađenosti, grafike i odabir boja su bili pun pogodak. Dramatski crno bijele pozadine bi dovele do grafike razbijenih stakala, a na sirovom cabaret gypsy momentu pojavljuje se vatreno narančasta video pozadina i gase se ostala svjetla, tako da glazbenike vidimo samo u sjenama.

Foto: Parov Stelar Band, credit: Filip BušićFoto: Parov Stelar Band, credit: Filip Bušić

Bilo je ovo vizualno i glazbeno izuzetno stimulirajućih sat i 40 minuta. Zahvaljujući Parov Stelar bandu, kao da smo sinoć bili na mjuziklu, u kabaretu, na koncertu, partiju, u jazz baru i u muzeju modernih umjetnosti. Sreća je u tome što ovi glazbenici vole dolaziti u Hrvatsku pa je idući njihov posjet Hrvatskoj obavezan za sve obožavatelje gore navedenog. Ekipa je napravila spektakl vrijedan spomena, i dosad najupečatljiviji koncert godine u Zagrebu.

Foto: Parov Stelar Band, credit: Filip BušićFoto: Parov Stelar Band, credit: Filip Bušić

Kartu za glazbeni raj su dobili Roppongi Red kad su odabrani da nastupe kao predgrupa Parovu. Imali su novu priliku predstaviti se hrvatskoj i nekolicini strane publike svojim elektro zvukom u koji dodaju primjese punka, reggaea i rocka. Izveli su nekoliko autorskih pjesama od kojih se posebno istaknula "If We Kiss Again", te par obrada gdje su prije izvedbe njihove pjesme Disciplinu Kičme naveli kao bend koji osobno vole. Roppongi Red je mladi zagrebačko bečki bend koji se pojavio početkom 2016. te je relativno nepoznat hrvatskoj publici, ali svojom ekscentričnošću sigurno ostaju zapamćeni. 

Foto: Roppongi Red, credit: Filip BušićFoto: Roppongi Red, credit: Filip Bušić

Galeriju fotografija pogledajte OVDJE

Foto: Parov Stelar Band, credit: Filip BušićFoto: Parov Stelar Band, credit: Filip Bušić