Audiovizualni spektakl Nipplepeoplea u Tvornici
foto: Nipplepeople, credit: Igor Pavlović

Audiovizualni spektakl Nipplepeoplea u Tvornici

Balkan ekspres misterioznog dua krenuo je iz Tvornice kulture i publiku poveo na vrtoglavo putovanje puno emocija, zavodljivih plesnih pokreta i upečatljive scenografije.

Koliko efektan može biti nastup benda čija se lica ne vide prilikom nastupa? Pitala sam se prije ulaska u Tvornicu. Nipplepeople su poprilično samozatajni, što je barem malo neobično u današnje vrijeme društvenih mreža i pretjerane eksponiranosti. Do kraja večeri uvjerili su me da nije sve u facijalnim ekspresijama.

 

foto: Nipplepeople, credit: Igor Pavlović

 

"Balkan ekspres" je krenuo s matičnog kolodvora. Istoimena stvar je sa svim neodoljivim elementima synthpopa osamdesetih bila popraćena zavodljivim plesnim pokretima, koji su izgledali još impresivnije izvedeni u neobičnim kostimima s geometrijskim elementima. Njihova je bjelina predstavljala savršen kontrast igri sa svjetlima koja su nastupu dala dodatnu naelektriziranu dimenziju.

Uslijedio je „Broj“, prvi singl koji su Nipplepeople objavili još 2008. godine, a publika ga je otpjevala uglas s misterioznim duom. „Disco epileptik“ izvedena je s većom premoći ženskog vokala u usporedbi sa studijskom verzijom, što se pokazalo kao pun pogodak i podiglo pjesmu na višu razinu.

 

foto: Nipplepeople, credit: Igor Pavlović

 

Neizostavna „Frka“ popraćena je senzualnim i energičnim uvodom, a bez sumnje je bila jedan od naboljih trenutaka večeri, popraćena oduševljenom reakcijom publike. Nakon Frke uslijedila je intimnija priča na sintisajzerima uz još neobjavljenu „Vjetar“ – bila je riječ o emotivnoj desetominutnoj rapsodiji s impresivnim vokalima.

Uvijek sam kolutala očima na usporedbe s Denis & Denis – svakom bendu s elektro zvukom nastalom nakon raspada Jugoslavije u jednom je trenutku prišiven epitet njihovih nasljednika. Ipak, senzualna harmonija između muške i ženske strane benda, čini tu usporedbu opravdanom u slučaju Nipplepeoplea. Pjevačica glasom, ali i ekspresivnim pokretima i karizmom na pozornici neodoljivo podsjeća na Marinu Perazić u najboljim danima.

 

foto: Nipplepeople, credit: Igor Pavlović

 

Nakon pauze i odlične plesne točke koju je izveo Toni Flego, već poznat gost u spotovima Nipplepeoplea, uslijedili su hitovi „Sutra“ i „Tajna“ koji su pokazali da Nipplepeople unatoč svojoj samozatajnosti mogu ostvariti izvrstan kontakt s publikom.  I postaje jasno čemu te maske, i pitanje zašto ih nikad ne skidaju je, osim u pjesmi, posve suvišno. Razumijemo se sasvim jasno čak i ako si ne vidimo lica.

 

Galeriju fotografija možete pogledati OVDJE.