Domaća zadaća (3): Lovely Quinces, Nela i Bruno Petrali

Domaća zadaća (3): Lovely Quinces, Nela i Bruno Petrali

Domaća zadaća je tjedni odabir aktualnih domaćih i regionalnih singlova koje za vas biraju Ana Hotko (Mala truba), Maja Trstenjak (Sound Report) i Goran Komerički (Airplay Radio Chart). Svakoga četvrtka u podne na Deezeru objavljujemo novu listu, a dalje u tekstu pročitajte zašto smatramo da su baš te pjesme vrijedne vaše i naše pažnje

Bruno Petrali & Milica Jelić feat. Sarah & the Romas – “Sve moje jeseni su tužne”

Jednostavno je zapanjujuće koliko nam je sjete na dlan došlo s ovogodišnjom izvedbom klasika “Sve moje jeseni su tužne”. U njoj je moguće izgubiti se kao u zagrljaju prve ljubavi. Ili zagrljaju ljubavi koju smo dočekali nakon godina čekanja u kutu čekaonice emotivnog kolodvora. Fascinantno je i to koliko svježe zvuči gospodin Bruno Petrali kojemu je danas 95 godina. Da, devedeset i pet. I zato – uputa za uživanje u ovoj pjesmi glasi: budite sami ili sa svojom voljenom, isključite sve ometače ovog svijeta i zaplešite taj jesenji tango. Pa makar bilo i proljeće. Jer, Bruno Petrali, Milica Jelić i Sarah & the Romans oplemenit će svaku sekundu vašeg popodneva. I puno više od toga. (Goran Komerički)

 

Šajeta – “Sve dođe i prođe (Molitva jednog hipohondera)”

Povodom pandemije nekolicina je glazbenika ili bendova objavila pjesme kojima žele prikupiti sredstva za one pogođene krizom, a neki su pak objavili pjesme kojima naprosto žele ohrabriti ljude da izdrže ovo čudno vrijeme. Hladno pivo i njihovi online prijatelji objavili su jednu od takvih pjesama, “I ovo će proći”, a mi smo ju uvrstili u svoju prvu Domaću zadaću. Igrom slučaja, nekoliko dana prije Šajeta je objavio pjesmu “Sve dođe i prođe (molitva jednog hipohondra)”, koja je nepravedno prošla ispod radara. Šajo pritom nije nimalo patetičan, a online performans koji je nedavno izveo sasvim je logičan i prilično duhovit nastavak teme koju obrađuje u ovom singlu. Šajo, ne znam jesi li primijetio, ali sudeći po recentnim raspravama na društvenim mrežama – molitve su ti uslišane. (Ana Hotko)

 

Nipplepeople – “TAJNA”

Ima puno sitnih ludosti koje prate karijeru grupe Nipplepeople. I neočekivanih obrata. Poput činjenice da je svjetska zdravstvena kriza zaustavila njihovu regionalnu koncertnu turneju ovog proljeća. Pjesma “Tajna” trebala je nositi cijelu priču i dobro je da je ovdje. Jer nam daje taj hipnotički povod da elektroničku atmosferu svevremenskog techno-popa uvrstimo u redovna emitiranja naših radijskih identiteta. I da naše osobne glazbene afinitete obogatimo još jednom pjesmom u kojoj valja uživati. Okej, za moderan radijski model, potrebno je napraviti i radio edit ovoga singla. Ali to je tek mali izazov za bend velikoga potencijala. (Goran Komerički)

 

Nela – “Melodrama”

Tražili ste idealan domaći radijski hit? Onaj koji čini razliku? Pjesmu koja će odgovarati zvuku Ave Max ili Due Lipe? Stvar koja će nuditi poruku s kojom će se poistovjetiti fanovi Ariane Grande? Prigrlite Nelinu stihovanu melodramu i učinite svoj eter mjestom raspjevane podrške svima nama kojima je samopouzdanje zastalo negdje po putu. Autorsko djelo budućnosti hrvatske pop glazbe zaslužuje svaku podršku koju joj naša medijska scena može dati. Jer ta 'Melodrama' može učiniti puno ne samo za Nelu već i za konačno usklađivanje modernosti domaćeg pop identiteta sa svjetskim glazbenim trendovima. (Goran Komerički)

 

Retfatlanta – “Ladidadida 2.0”

“DI SE MOŽE UČLANIT' U RETFATLANTU I KOL’KO ČLANARINA” - samo je jedan u nizu komentara ispod novog spota osječkih “zločestih dečkiju” koji se skrivaju iza zajedničkog naziva Retfatlanta. I kao takav, savršen je i sasvim dovoljan opis prvog doživljaja njihovog novog hita. (Maja Trstenjak)

 

Irena Žilić – “387”

Upitamo se ponekad koliko vrijedi to što imamo ili ono što želimo. I bude nam jasno kako su najveća bogatstva skrivena u onim malim stvarima. Dnevnim ritualima ili radostima kojih se počesto javno stidimo. Pjesme poput “387” podsjetit će nas kako je život lijep samo ako mu sami dopustimo da bude poseban. I da možemo biti posljednji Mohikanci u potrazi za šalicom Earl Graya koji znači više od bilo kojeg Ferrarija. Je li to važno? Jest. Upravo onoliko koliko je bitno otkriti bogatstva koje nudi Irena Žilić na pjesmama s EP-ja “Small Hours”. (Goran Komerički)

 

Maali – “Fall”

“Fall” je prvi singl Mate Picukarića, koji se kao solo izvođač predstavlja umjetničkim imenom Maali. Mate kao gitarist i trubač djeluje u nekoliko bendova, uključujući Dementronomes. Za pjesmu sam doznala slučajno, kada ju je autor objavio u grupi “Umjetnost dolazi vama” na Facebooku. I baš volim ovakve sretne slučajnosti, kada mi ovako divna glazba dođe sama. A sada je došla i vama. (Ana Hotko)

 

Nemanja – “Lovers”

Posljednji singl s albuma “Tarot Funk”, na kojem svaka pjesma predstavlja jednu kartu. "Lovers", premda u ideji predstavlja ljubav i svojevrsnu harmoniju, prilično je mistično instrumentalno rješenje, u kojem gitaristička solo dionica dobiva zavodničku notu i opijeno vodi glavnu riječ u trominutnoj skladbi. Atmosferično, s pravilno doziranom strašću – Nemanja ima jako zanimljivu pjesmu koju biste svakako trebali poslušati. (Maja Trstenjak)

 

Lovely Quinces – “Welp”

Još uvijek mi je u glavi onaj kontroverzni posljednji zagrebački solo nastup koji je Dunja Ercegović prošle godine, točno na današnji dan, održala u Močvari. Dva mjeseca kasnije, Lovely Quinces se iz solo projekta preobratio u bend koji je premijernu svirku, sa svega nekoliko probi, imao na otvaranju koncerta za Skunk Anansie na zagrebačkoj Šalati. Zakinuti smo za njihov premijerni klupski koncert, koji se trebao desiti taman tjedan dana nakon što je u Hrvatskoj proglašena epidemija, ali zato imamo 'Welp' kao prvi službeni singl benda Lovely Quinces. I to kakav singl! (Ana Hotko)

 

Kryn – “Waters”

Životne promjene bile su inspiracija za nastajanje nove pjesme riječkog metal benda Kryn. Radi se o predvodniku domaće metal scene s velikim inozemnim potencijalom. Njihova je nova pjesma "Waters" nastavak odlične najave novog albuma koji se iščekuje s velikim nestrpljenjem. Najjednostavnije rečeno, svaka nota u ovoj pjesmi je na mjestu, svaki ritam ispoštovan u mikrosekundu. Sa snažnim i dinamičnim vokalom koji predvodi priču. (Maja Trstenjak)